loading...

انصاری

دانلود آهنگ مال منه از صالح رضاییدانلود آهنگ فوق العاده شنیدنی مال منه از صالح رضایی با دو کیفیت عالی و پخش آنلاین موزیکترانه: صدیقه رحمانی ، آهنگ و تنظیم: صالح رضایی ، میکس و مستر: بهزاد نادرییه مدته

دانلود آهنگ مال منه از صالح رضایی

saeed بازدید : 255 سه شنبه 21 دی 1395 : 21:59 نظرات (0)

دانلود آهنگ مال منه از صالح رضایی
دانلود آهنگ فوق العاده شنیدنی مال منه از صالح رضایی با دو کیفیت عالی و پخش آنلاین موزیک
ترانه: صدیقه رحمانی ، آهنگ و تنظیم: صالح رضایی ، میکس و مستر: بهزاد نادری
یه مدته درگیره چشماتم تا تو نیای وایمیسته ساعتم
یه جوره خاصی تو منو میخواستی دوست دارم اینو که روم حساسی
عطر تنت رو لباسمه آرامشت تسکینه قلبمه
تو که راستی راستی اگه منو خواستی بگو پای عشقم تا کی وایمیستی
Downloade Ahange Saleh Rezaei Be Name Male Mane
باز پخش

Saleh Rezaei Male Mane دانلود آهنگ مال منه از صالح رضایی

یه مدته درگیره چشماتم تا تو نیای وایمیسته ساعتم
یه جوره خاصی تو منو میخواستی دوست دارم اینو که روم حساسی
عطر تنت رو لباسمه آرامشت تسکینه قلبمه
تو که راستی راستی اگه منو خواستی بگو پای عشقم تا کی وایمیستی
ماله منه نبینم هیچکسی دورش بیاد
آخه دوسش دارم اونو خیلی زیاد اگه بارون بیاد دلم اونو میخواد
دوست دارمش خودش میدونه که من میخوامش
اگه اون با من بمونه دارم آرامش
آخه دوست دارمش چه خوبه دارمش
متن آهنگ مال منه از صالح رضایی
یه جورایی خیالم راحته ماله منی عشمون ثابته
حاله قلبم خوبه واسه تو میکوبه اگه ترکم کنی دلم آشوبه
دیوارم از عکسایه تو پره هر لحظمون میشه یه خاطره
میدونم میتونی واسه من بمونی تو ماله من میشی به این آسونی
ماله منه نبینم هیچکسی دورش بیاد
آخه دوسش دارم اونو خیلی زیاد اگه بارون بیاد دلم اونو میخواد
دوست دارمش خودش میدونه که من میخوامش
اگه اون با من بمونه دارم آرامش
آخه دوست دارمش چه خوبه دارمش
منبع: دانلود آهنگ مال منه از صالح رضایی

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 4,892
  • بازدید کلی : 152,016
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین